Als (startende) ondernemer wil u uiteraard een gebruiksvriendelijke manier om uw documenten en banktransacties te verwerken. Daarom werkt BKG Fidufisc met het digitaal boekhoudplatform
Yuki.
Waarom Yuki ?
-
Yuki is volledig cloud-based
In principe hebt u alleen een pc nodig met een recent besturingssysteem.
-
Eénvoudig uploaden van uw documenten
Het inlezen van kastickets of facturen kan heel eenvoudig via martphone scan, dropbox of email. Het platform boekt de documenten in op de juiste plaats.
-
Automatische herkenning van uw tickets
Yuki beschikt ook over herkenningsregels die ervoor zorgen dat bepaalde tickets automatisch worden herkend (bv. Brandstofkosten) en onmiddellijk op de juiste kostenrekening
terechtkomen.
-
Altijd toegang tot uw gegeven
Dankzij de automatische verwerking kan u op elk moment uw gegevens raadplegen. Door de opbouw van het gebruiksvriendelijke menu in Yuki, bepaalt u welk niveau van detail u wenst te
zien.
-
Overzichtelijke visuele weergaves van uw data
U krijgt de belangrijkste indicatoren van uw zaak, zoals marge, omzet en resultaat, grafisch in beeld gebracht.
-
Yuki helpt actief mee
Yuki controleert zeer regelmatig de gegevens, waarbij u wordt gewezen op o.a. ontbrekende of onvolledige documenten / bankgegevens. Zo zorgt Yuki ervoor dat je administratie correct en
volledig blijft.
-
Handige chatfunctie
Bij vragen over bepaalde documenten of transacties, kan u op een eenvoudige manier berichten uitwisselen met BKG-Fidufisc.
Uiteraard heeft u de keuze om gebruik te maken van de basisfunctionaliteiten van Yuki (aankoop- en verkoopfacturen en banktransacties), dan wel om je integrale boekhouding via Yuki te laten
verlopen. Als startende ondernemer opteert u er veelal voor om uw BTW